top of page

Moja przygoda z kodowaniem

Moja przygoda z kodowaniem zaczęła się na lekcji informatyki.

Pani dała nam polecenie, by włączyć komputery. Mieliśmy się zarejestrować na stronie code.org. Wszyscy pytali się pani co to za strona, do czego ona służy. Dostaliśmy odpowiedź że jest strona służąca do nauki kodowania.

Pani nam wytłumaczyła co musimy zrobić i w jaki sposób. Mieliśmy zrobić „Godzinę Kodowania”, na lekcji zrobiłem 4 z 20 poziomów. Musiałem resztę dokończyć w domu. Ostatnie poziomy były bardzo trudne, myślałem nad nimi około 20 minut i nic nie wymyśliłem. Ostatecznie udało mi się to zrobić. Gdy przyszedłem na następną lekcję informatyki, powiedziałem pani o moim dokonaniu.

Pani powiedziała mi, żeby zrobić inne kategorie kodowania. Postanowiłem zrobić prawie najtrudniejsze, było to bardzo trudne nic nie udało mi się zrobić. Lecz uważam, że kodowanie to bardzo fajna i przyjemna rzecz.

Dzięki kodowaniu dostałem trzy dobre oceny i świetnie się bawiłem


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Nie ma jeszcze tagów.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page