top of page

Moja przygoda z Godziną Kodowania


Na początku nie zapowiadało się ciekawie. Kolejna nudna lekcja informatyki, na której - jak zawsze - będziemy się uczyć.

Pani kazała włączyć komputery. Myślałem, że znowu będziemy coś robić w ,,Microsoft Word’’ albo w ,,Paint’’ - ale pani poleciła nam wpisać w wyszukiwarkę Google hasło: Code.Org.


Na wyszukanej stronie znajdował się film reklamujący kodowanie za pomocą strony code.org. Różni ludzie wypowiadali się w nim na temat swoich wrażeń po przygodzie z tą stroną. W rogu ekranu był licznik informujący ile osób korzysta z tej strony w tym momencie. Liczba ta była ogromna i ciągle się powiększała.


Na stronie mieliśmy wykonywać polecenia komputera w grze ,,Angry Birds’’. Dzięki temu po ukończeniu kursu mogliśmy stworzyć własną wersję tej gry. Byłem bardzo zaciekawiony co możemy stworzyć dzięki kodowaniu.


Po zakończeniu kursu zrobiłem własną wersję gry ,,Flappy Bird’’ i wysłałem ją sobie na telefon.

Jestem bardzo zadowolony, że poznałem taką stronę dzięki której nauczyłem się kodować.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Nie ma jeszcze tagów.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page