top of page

Strona: code.org - Czyli jak łatwo i szybko nauczyć się kodowania’’


Wszystko się zaczeło gdy Pani z informatyki pokazała nam tę stronę. Powiedziała o czym to jest i o co tam chodzi. Pokazała nam jak się zarejstrować i powiedziała, że możemy spróbować teraz coś z tego zrobić. Lubię informatykę więc na początku zadania wcale nie były dla mnie trudne i wiedziałem co robić, ale po pewnym czasie pojawiły się rzeczy trudniejsze których nie znałem.

Zadania do wykonania były trudniejsze. Można powiedzieć, że ta strona pozwala na rozwinięcie posiadanych już zdolności albo uczy nowych umiejętności. Po jakimś czasie zacząłem pisać programy graficzne, które pozwalały robić niesamowite rysunki np. koła w kolorach tęczy zrobionych z osobnych trójkątów lub drzewo w różnych kolorach. Teraz gdy skończyłem zadania na tej stronie chcę robić takie rzeczy w języku java script.

Podsumowując moja przygoda ze stroną Code.org pogłębiła moją wiedzę i nauczyła wiele nowych i przydatnych rozwiązań z informatyki.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Nie ma jeszcze tagów.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page