top of page

Moja przygoda z kodowaniem


Przygodę z code.org zaczęłam w pierwszym semestrze roku szkolnego. Na początku nie byłam za bardzo przekonana do tej strony oraz do kursów jakie oferuje. Wszystko zmieniło się po ukończeniu Godziny Kodowania. Przekonałam się, że programowanie nie musi kojarzyć się z ciągnącymi się godzinami przed komputerem. Dzięki ciekawym kursom czas jaki spędzamy na tej stronie leci bardzo szybko. Udoskonalamy logiczne myślenie i programowanie podczas rozwiązywania prostych ćwiczeń.

,, Everybody can learn. ’’

To zdanie powiedziało już ponad 77 milionów ludzi na całym świecie! Oznacza to, że każdy bez względu na to gdzie mieszka może uczyć się informatyki- programowania. Niezależnie w jakim jesteśmy wieku każdy powinien spróbować, ponieważ jest to świetna zabawa.

,, The Hour of Code – godzina kodowania’’

Dokładnie tyle wystarczy poświęcić czasu żeby ukończyć pierwszy kurs. Godzina kodowania to zabawa, która ma nas nauczyć podstawowych pojęć dotyczących programowania. Do pierwszego ćwiczenia używamy wizualnych bloków, które możemy przeciągać i upuszczać, aby tworzyć programy. Proste, prawda?

Po ukończeniu pierwszego kursu mamy jeszcze dużo innych o różnej tematyce. Kurs Artist, Frozen czy Play Lab to tylko kilka z nich. Za ukończony kurs otrzymujemy certyfikat, z którego możemy być dumni- znamy podstawy programowania! Natomiast dzięki zakładce Moje postępy możemy zobaczyć co już ukończyliśmy, a co jeszcze przed nami.

Jak dowiedziałam się o CODE.ORG?

O CODE.ORG dowiedziałam się na lekcji informatyki. Zadania wykonujemy z łatwością, a w razie problemów- wystarczy pomyśleć. Udoskonalamy logiczne myślenie, a nawet matematykę. Kodowanie to dobry pomysł zamiast tradycyjnych gier. Informatyka jest jednym z ważniejszych przedmiotów w erze Internetu, a dzięki takim stronom jak CODE.ORG i kursowi Godzina Kodowania możemy ją poznawać w bardzo łatwy sposób.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Nie ma jeszcze tagów.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page